Kambodža - Cestopisy

Jihovychodni Asie 2012 den po dni

Jihovychodni Asie 2012 den po dni Aktualne pisu zde: http://twikasia2012.blogspot.com/ Predem omluva, ale cesky moc neumim ;-)

Aktualne pisu zde: http://twikasia2012.blogspot.com/

Predem omluva, ale cesky moc neumim ;-)

1.11
Predem bych chtel upozornit, ze neumim cesky, takze prehlizejte moji gramatiku… komu se to blbe cte tak slohove zalozenej taky nejsem. Blog jsem zalozil pouze pro svoje ucely, pro ucely, ze to v budoucnu muze nekomu pomoct. Budu se tu snazit uverejnit cenne informace, tipy a taky naklady na cestu pro Vasi predstavu.
Napad na cestu po Asii vznikl v lednu 2012, ale jiz dva roky predtim jsem se chtel podivat do Thajska. Bohuzel nebylo s kym. A cestovat sam, to neni pro spolecenskyho tvora jednoduchy, takze to jsem zamitl. Nastesti po dvou letech se objevil kamarad s kterym jsem naplanoval trip po Asii. V prvni chvili byly plany obrovske. Za 1,5 mesice zvladnout Thajsko, Laos, Vietnam, Kambodzu, Cinu (cinskou zed), mrknout do Japonska a jeste se valet u more aspon 5 dnu. Po zvazeni, ze nebudem delat nic jinyho nez furt nekde trajdat, jsme Cinu a Japonsko vypustili.
Datum bylo stanoveno po domluve mezi koncem rijna 2012 a navrat pred Vanocema. Nakonec finalni datum pro me urcila letenka. 20.10 - 6.12, koupena v akci u Emirates za 10 545kc. Parada, cestovni horecka muze zacit. V praci jsem domluvil dovolenou, par dni nadpracoval a je to. Pomale a jiste jsme zacali davat dohromady informace o zemich, ktere chcem projet. Informaci bylo opravdu spoustu. Bohuzel tyden pred odletem me chytl slepak. Behem chvile se veskere sny rozplynuly. Kdyz jsem lezel v nemocnici, rozhodl jsem se nevzdat. A po vice nez 2h hovoru s Emirates, jsem prebookal letenku z puvodni letu Praha-Dubai-Bangkok na let Praha-Dubai- Ho Chi Minh City. Sice s poplatkem za prebookovani letenky (2500kc prebookovani + doplatek letenky 10000kc), ale pojede se. Nove datum bylo stanoveno na 2.11 - 6.12 s tim, ze s kamosem se setkam v Hanoii ve Vietnamu. Let do Saigonu (Ho Chi Minh City) mel prilet 18:50h a v 20:50 se me podarilo najit navazujici let do Hanoie. Na papire vse vypada krasne, realita je ovsem uplne jina. O tom pozdeji…

2.11
Z Brna jsem vyrazil v 8:00 rano busem do Prahy na letiste. Tomu ovsem predchazela situace, kdy jsem spechal na salinu a zapomel jsem doma vsechny penize na cestu! Nastesti jsem si to uvedomil pred barakem a rychle jsem se vratil. Nezacalo to tedy moc dobre. V zapeti na to me ujela salina. Nicmene bus jsem stihl. V 12h jsem dorazil na letiste v Praze. Odlet 15:50h, takze casu dost. Docela jsem se tesil na letadlo Emirates, spolecnost na kterou jsem slysel samou chvalu(pozdeji sem zjistil ze do Prahy lita starsi typ 777-300). A taky ze jo. K dispozici mate LCD, sluchatka, zabavu jako filmy, hudbu, hry. K tomu vsemu dostanete bohate menu a kdyby Vam byla zima taky decku. Objednat k piti si muzete co chcete od dzusu, pres pivo a vino az k tvrdymu alkoholu. Maximalni spokojenost.